השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #542

השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #542

פתיחה בברכת שבוע טוב
מהפוסט בשבוע שעבר…."אף על פי כן נוכל להציע משרד יפיפה, במיקום המדובר ("מעגל הקורקינטים"), בשטח של כ 300 מ"ר, לכניסה מיידית, נוף לים ובקומה גבוהה גבוהה"…כמובן שהשטח כבר בשלבי חתימת חוזה. בנוסף, חפשנו השבוע שטח של כ 1,000 עד 1,500 מ"ר, במיקום הנ"ל, לחברה שמסתמנת כיוניקורן הענק הבא. האתגר היה שטח משרדים שניתן להכניס בו מעבדת ניסויים קטנה ודרש קריטריונים ספציפיים של בניין. הועלה הרעיון לחפש שטח בבניינים עם מעבדות רפואיות קיימות ונמצאו מספר שטחים שעומדים בקריטריונים.

כמו אחרי משחק כדורגל, כשהמאמן מתראיין ואומר שהקהל הוא השחקן ה 12 של הקבוצה, נאמר שמשרד במיקום הנכון הוא השחקן ה 12 של חברות ההייטק.

הציטוט שייך לחברנו הטוב רונן (השם המלא, לבקשתו, שמור אצלנו).

 

Listen to the interesting Avison Young podcast Dine on demand

Ghost kitchens rewrite the rules of delivery

 

נשמח לפידבק ולשמוע את דעתכם על המגזין הדיגיטלי שלנו. הארות והערות.

נדל"ן מסחרי בישראל

קרדן ישראל בע"מ ו גבע נדל"ן בע"מ רכשו מ רני צים מרכזי קניות בע"מ 50% מפרויקט בבנייה באזור התעשייה המזרחי החדש בכפר סבא תמורת 165 מיליון ₪ (לדיווח החברה).

 

ע. לוזון נדל"ן ופיננסים בע"מ מכרה זכויות מקרקעין בפרויקט לוגאנו ביהוד תמורת 41 מיליון ₪ ( לדיווח החברה).

סאמיט אחזקות נדל"ן בע"מ רכשה 400 יח"ד להשכרה בניו יורק תמורת 65 מיליון $ ו 6 מרכזים מסחריים בארה"ב תמורת 130 מיליון $ ובמו"מ למכירת חלקות משנה במרכזים אלו תמורת 60 מיליון $ (לדיווח החברה).

 

מדיפאואר (אוברסיז) פאבליק קו. לימיטד במו"מ לרכישת מרכז מסחרי בקונטיקט ארה"ב תמורת 22.35 מיליון $ ( לדיווח החברה).

נדל"ן בכותרות

ההיי־טק קובע: שוק משרדי היוקרה בת"א התאושש (דהמרקר).

 

עבודה מהבית? גוגל רוכשת בניין משרדים בלונדון במיליארד דולר (כלכליסט).

 

נכסים ובנין  מוכרת את בית רומנו בתל אביב (כלכליסט).

(Space As A Service) SAAS
בשיתוף עם חברה גלובאלית בעלת עשרות לקוחות בחו"ל וניסיון מוכח בישראל, ביכולתנו להציע פתרון ייחודי ופורץ דרך לסביבת העבודה שלך, חלל עבודה ייעודי, בכל גודל, מותאם לצרכים שלך, ממותג ומשקף את זהות החברה שלך.

יתרונות המודל: הסכם אחד, ברור ופשוט – עיצוב תפור בהתאמה לדרישותיך – ביצוע הפרויקט ומסירה מהירה מהממוצע (מוכנים לכל אתגר) – כל הוצאות ההקמה והתפעול השוטף מגולמות במחיר – המחיר מפורט ושקוף – חשבונית רבעונית אחת עם מחיר קבוע שלא משתנה לאורך כל תקופת החוזה – כל המטלות העתידיות לתפעול הנכס ומגוון שירותים מותאמים כלולים – איש קשר אחד – כל הסיכונים על הספק (חתימת ההסכם מול הספק ולא מול בעל הנכס).

נשמח לתאם פגישה, להציג את הקונספט הייחודי ולבחון התאמתו עבורך.

פרשת השבוע – מרכז הבנייה הישראלי
מוזמנים לקרוא את "פרשת השבוע ", הניוזלטר השבועי של ערן רולס, יו" ר מרכז הבנייה הישראלי. בניוזלטר מגוון רחב של תכנים הכולל :

טורי דעה ומאמרים אישיים במגוון נושאים אקטואליים ● חדשות והזמנות לאירועים, ימי עיון, כנסים וועידות של מרכז הבנייה הישראלי ● מאמרים בנושאי עיצוב ואדריכלות ● משרות לבכירים/בכירות בענף הנדל "ן והבנייה ● קורסים במכללת מרכז הבנייה הישראלי – המכללה המובילה בענף הבנייה ובאולטימה בית הספר לעיצוב ● פירגונים והמלצות ● ואפילו מתכונים  לשבת…(לעיון במגזין הדיגיטלי של ערן ).

 

מטרת מזכר זה והנתונים/מידע המתפרסם הינה להביא לידיעתך מידע חדשותי.
האמור אינו מהווה חוות דעת או יעוץ מקצועי. מומלץ להשתמש במידע רק לאחר התייעצות עם גורם מתאים במשרדנו.

שתף את הפרסום