השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #482

השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #482

אז ממתי ולמה החלו אנשים לשבת במשרדים? חלק יטענו שבזמן בניית הפירמידות במצרים, הוקצו שטחי המשרדיים הראשונים לאנשי הכלכלה, הכספים והרישום המצריים.

מהמאה החמישית לפני הספירה בנייני משרדים גדולים נבנו ברומא וביוון לצורך ארגון גביית המיסים ותכנון פרויקטים של הובלת מים ובניית גשרים בערי מדינות אילו. באותה תקופה בערך נצפו משרדים ראשונים גם בסין.

החללים המשותפים הם כנראה לא המצאה חדשה אלה שיכלול ושיפור. על פי Harvard Business Review  במאה ה 15 הוקמו בפירנצה מרחבים משותפים לאומנים, אדריכלים ומהנדסים מדיספלינות שונות לעבודה בחלל משותף וחלוקת רעיונות משותפים. באותה תקופה, המצאת הדפוס, התעצמות חברות השיט והספנות   והתפתחות הבנקים המרכזיים בשטוקהולם, אמסטרדם ולונדון גרמו להאצה של הענף.

במאה ה 19 התפתחות הרכבות וחברות הרכבות גרמה לחיבור המשמעותי ביותר בין חלקי יבשת אמריקה ויחד עם התפתחות התקשורת השפיע השפעה מכרעת על צורת העבודה במשרדים של כלל החברות בעולם.

על פי אוניברסיטת Yale אחוז האמריקאים העובדים בחברות של מעל 500 עובדים היה אפס בתחילת המאה ה 19 ובשנת 2,000 עבר את ה 50%.

(Dror Poleg, Rethinking Real Estate).

 

שבוע הנדל"ן של  BDO  יום שני 7.12 בשעה 17:00 נושא משרדים 2021 לאן  בהשתתפות גיא עמוסי, מנכ"ל משותף אביסון יאנג פרופרטק

 

אביסון יאנג זה לא רק משרדים, אחסנה ולוגיסטיקה – זה בעיקר יצירת תנאים מנצחים לאנשים, לעסקים, לקהילה לשגשג. כחברה ששמה את האנשים במרכז, אנחנו בעמדה מצוינת לספק את הערכים האלו!

נדל"ן מסחרי בישראל

ישראל קנדה מלונאות בע"מ חברה של ישראל-קנדה (ט.ר) בע"מ רכשה חברות של טמרס מלונות בע"מ הכוללים 480 חדרים תמורת 155 מיליון ₪. שסך החדרים בבעלות הרוכשת לאחר העסקה הוא 1,330 ( לדיווח ישראל קנדה ).

להב אל.אר. רילאסטייט בע"מ ושותפים מכרו נכס נדל"ן מניב בהאנובר, גרמניה, תמורת 11.9 מיליון אירו ( לדיווח החברה).

נדל"ן בכותרות

ברכות לחברנו יוני קדם ומשפחת קדםjoytunes  מגדילה פי 4 את שטחי המשרדים שלה בתל אביב (גלובס).

 

מליסרון במגעים מתקדמים לבנות חוות שרתים בחצי מיליארד דולר ( גלובס).

 

ריסקיפייד שוכרת את בית אירופה בת"א לעשר שנים ( גלובס).

מטרת מזכר זה והנתונים/מידע המתפרסם הינה להביא לידיעתך מידע חדשותי.
האמור אינו מהווה חוות דעת או יעוץ מקצועי. מומלץ להשתמש במידע רק לאחר התייעצות עם גורם מתאים במשרדנו.

שתף את הפרסום