השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #475

השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #475

משפחת אביסון יאנג פרופרטק מאחלת חזרה בטוחה לשגרה
מגמות בעולם הריטייל (נכסים קמעונאיים) מסביב לכדור. נחלק את הריטייל לארבע תתי קבוצות.  Malls, מסחר רחוב, Outlets and lifestyle centers,  וקבוצה אחרונה מרכזים שכונתיים ופאוור סנטרים. אין עוררין שהריטייל ניפגע ומידת הפגיעה בו נקבעת ותיקבע ישירות על ידי אורך ומאפייני המגיפה. יחד עם זאת ובנשימה אחת, אנחנו מאמינים שכמו בכל משבר, גם במגזר הזה יהיו מרוויחים ומפסידים וכרגע מסתמן שנכסי ה " Open Air" ישרדו טוב יותר ואפילו יצאו ממנו מחוזקים. כבר בחודשים יולי ואוגוסט האחרונים ניתן היה לראות גידול משמעותי במחזורי העסקאות "שניצחו" גם את המחזורים ב 2019. כנראה שאנשים לא יפסיקו ללכת ל ג'ים או לספק המוצרים / השירותים הקבוע שלהם.
בגזרת ההשקעה (Investments) קשה כרגע להתנבא מכיוון שמספר העסקאות בימים אלו בעולם נמוך, אך ממה שכן קורה, ובניגוד למה שכתוב במדיות השונות, התשואות כמעט ולא משתנות ומחירי העסקאות עדין יציבים.
נשמח לשתף אותך מניסיוננו ובידע שלנו ארוך השנים בנושא בארץ וגם בחו"ל כמובן.
ולגבי הקרב המתנהל בין החנות ל E-commerce נרחיב בשבועות הקרובים.
אנחנו רוצים לברך את עינת סלע ממשרדנו. על אף תקופת החגים, קורונה וקשיים מוכרים אחרים, הצליחה לבצע בהצלחה עסקת שכירות משרדים במרכז תל אביב. בהתמדה בנחישות, ובמקצועיות הוכחת שאת  Avison Young Propertech אמיתית 💪🏻  ואין כמו הרגשת ההצלחה! כל הכבוד על המאמץ עינת! כן ירבו עסקאותיך וחג שמח לכולם🌹  Team of winners  🏆

נדל"ן מסחרי בישראל

כרמית תעשיות ממתקים בע"מ השלימה עסקה למכירת נכס מקרקעין ברחוב ההגנה 25 בראשון לציון תמורת כ-21 מיליון ₪ ( לדיווח החברה).
חברת בת של לודזיה רוטקס השקעות בע"מ השלימה רכישת קרקע בניו הייבן קונטיקט ארה"ב ( לדיווח החברה).

נדל"ן בכותרות

רני צים רוכשת את חלקה של מידאס בפעילות המשותפת במגזר הערבי ( גלובס).
דלק ישראל מכרה את אורחן מגידו לחברת יסודות איתנים (גלובס).
בשל הנגישות התחבורתית, הצלחה למכרז שטחי האחסנה במועצת יואב (גלובס ).

מטרת מזכר זה והנתונים/מידע המתפרסם הינה להביא לידיעתך מידע חדשותי.
האמור אינו מהווה חוות דעת או יעוץ מקצועי. מומלץ להשתמש במידע רק לאחר התייעצות עם גורם מתאים במשרדנו.

שתף את הפרסום