השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #437

השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #437

מרחיבים את הידע – תשואה
היחס בין שווי ההשקעה בנכס בנקודות זמן שונות. נתון התשואה לא יצביע על אורך תקופת ההשקעה, אך נהוג להציג תשואה שנתית . תשואה תוצג באחוזים, כיוון שהיא מייצגת את הרווח או ההפסד באחוזים, ולא מספר נקי .

להרחבת המיידע רצוי להתייעץ עם גורם מקצועי במשרדנו.

סיפורי הצלחה שלנו
לקוח שלנו, עם הון של כ 10 מיליון ₪ פנה אלינו בבקשה למציאת נכס מניב, עם שוכר יציב ותשואה מקובלת (בזמנו סביב 7%). כבר מספר שנים הוא בעלים של נכס המאכלס סניף בנק שבימים אלו מבקש להגדיל את שטחו ולהאריך את תקופת השכירות. כתוצאה מכך הלקוח שלנו שמח לרכוש גם את הנדל"ן הסמוך לנכס שלו. בזכות ההון האנושי המעולה של מקצועני פרופרטק והרוח היזמית שלהם הדבר התאפשר ומתאפשר.

 

חברת בת של אחת מקופות החולים, ביקשה לשכור משרדים זמניים, עד מעבר לנכס שרכשה, במתחם הבורסה ברמת גן. עינת ממשרדנו מצאה לחברה קומה מקסימה, מוכנה לכניסה, במיקום המבוקש ולשכירות קצרה. דמי השכירות 85 ₪ למ"ר לחודש.

נדל"ן מסחרי בישראל

מניבים קרן הריט החדשה בע"מ רכשה שלושה מתחמים בשטח כולל של כ-115 דונם והמבנים הבנויים בתחומם המשמשים לתעשייה, אחסנה ומשרדים, בשטח של כ-58.5 אלף מ"ר באזור התעשייה של תפן ומתחם בשטח של כ-51 דונם והמבנים הבנויים בתחומם המשמשים לתעשייה, אחסנה ומשרדים בשטח של כ-24 אלף מ"ר באזור התעשייה הצפוני בנהריה בתמורה כוללת של 635 מיליון ₪ ( לדיווח החברה ).

 

ישראל-קנדה (ט.ר) בע"מ השלימה את רכישת השליטה במלון פאבליקה הרצליה תמורת 142 מיליון ₪ ( לדיווח ישראל קנדה ).

 

מדיפאואר (אוברסיז) פאבליק קו. לימיטד השלימה רכישת נכס הנדל"ן  Commons Square Center  בפנסילבניה שבארה"ב (לדיווח החברה ).

 

חברה של חג'ג' אירופה דיוולופמנט צ.ש. בע"מ רוכשת קרקע של כ-1,500 מ"ר ועליה בניין משרדים בן 7 קומות בשטח של כ 7,000 מ"ר בבוקרשט רומניה תמורת 6.52 מיליון אירו ( לדיווח החברה).

 

נדל"ן בכותרות

הראל רוכשת שליש מפרויקט משרדים בשווי 2.5 מיליארד שקל בסן פרנסיסקו ( גלובס).

 

ענקית התרופות נובו נורדיסק שכרה 2,000 מ"ר במתחם O-TECH  בכפר סבא (כלכליסט).

 

ברימאג תקים רשת חנויות למכירת מוצרי חשמל תחת השם METRO  (כלכליסט).

מטרת מזכר זה והנתונים/מידע המתפרסם הינה להביא לידיעתך מידע חדשותי.
האמור אינו מהווה חוות דעת או יעוץ מקצועי. מומלץ להשתמש במידע רק לאחר התייעצות עם גורם מתאים במשרדנו.

שתף את הפרסום