צור קשר:

לקבלת מאגר נכסים ומידע עדכני:

    מיון חדשות לפי קטגוריה:
    חפש ידיעה לפי ביטוי:

    הישאר מעודכן וקבל במייל שבועי ריכוז של כל חדשות הנדל"ן בישראל:

      חדשות הנדל"ן אצלך במייל:
      עבריתEnglish

      לקבלת עדכונים ברשת החברתית:

      לחץ "אהבתי" והישאר מעודכן דרך פייסבוק לקבלת כל הידעות בזמן אמת ישירות לקיר שלך

      משרדים להשכרה ברעננה - תחרות היי-טק:

      העיר רעננה ממוקמת באזור השרון בישראל, היא גובלת עם העיר כפר סבא ועם הרצליה.
      העיר מבוקשות במיוחד עבור משרדים להשכרה, בדגש על חברות היי-טק המחפשות סביבה המותאמת לצרכים שלהם מבחינה סביבתית, נגישות גיאוגרפית, ושירותים משלימים לרווחת העובדים. העיר רעננה מדורגת 8 מתוך 10, בדירוג החברתי-כלכלי של ישראל והיא משמשת מוקד למשיכה של עובדי היי-טק העוברים לגור בתחומי העיר.

      מיקום פארקי ההיי-טק ברעננה:

      המשרדים להשכרה ברעננה, נהנים מנגישות גבוהה בזכות כביש הארוך של מדינת ישראל – כביש 4 (חיפה-ת"א) וכביש 6 (חוצה ישראל), וכביש הרוחב- 531.
      הפיתוח הסביבתי של הכבישים נמשך וצפויים בעתיד הרחבות נוספות לכבישי הגישה לפארק המדע ברעננה.
      בנוסף לנגישות התחבורתית, המשרדים להשכרה ברעננה נהנים מנגישות לתחבורה ציבורית עם פעילות אוטובוסים בתדירות גבוהה במיוחד (על כביש חיפה-ת"א, ולתוך איזורי המשרדים להשכרה ברעננה).

      סביבת היי-טק - העיר רעננה:

      העיר רעננה מארחת 3 מתחמי היי-טק המיועדים למשרדים להשכרה ברעננה, בדגש על חברות הייטק ותעשייה נקיה:

      הפארק הצפוני (900 דונם / כ- 470,000 מ"ר בנוי).
      הפארק הותיק אשר בו עובדים מעל ל- 31,000 איש, המארח חברות הייטק בינלאומיות (כגון: HP, NICE, SAP ואחרות), כמו גם את מנהלת הפארק מטעם עיריית רעננה)

      הפארק המרכזי (כ- 120 דונם / 100,000 מ"ר בנוי)
      בפארק המרכזי עובדים מעל כ-7,000 עובדים, והוא מארח חברות היי-טק ותקשורת מהמובילות בארץ ובעול, (כגון- Amdocs, Microsoft, בזק ואחרות)
      בפארק גם ממוקמת המרכזית של רעננה, ובכך משמש ציר מעבר מרכזי לאלפי עוברים ושבים בכל יום.

      הפארק העתידי – פארק מסחר ותעשייה רעננה מערב
      עתיד לקום בתוך מספר שנים במערב העיר והוא צפוי להשתרע על פני 100 דונם. הפארק מתוכנן להוות תשתית לעשרות משרדים משרדים להשכרה ברעננה, והוא ייארח גם מתחמי בילוי ושירותים.
      בפארק יפעלו חברות בתחומי ההיי-טק ויהיו בו מקומות בילו לקהל הרחב

      פורום חברות ההיי-טק של עיריית רעננה:

      פורום היי-טק של העיר רעננה הינו יוזמה משותפת של עיריית רעננה והיחידה האזורית לאיכות הסביבה שמטרתה לעודד ולרתום חברות היי-טק השוכרות משרדים להשכרה ברעננה למהלכים סביבתיים. הפורום מהווה תשתית המאפשרת שיתוף ידע בין החברות המשכירות משרדים להשכרה ברעננה, יצירת וקידם רעיונות משותפים, התמודדות עם חסמים ובירוקרטיה לקידום אינטרסים של חברות היי-טק המשכירות משרדים להשכרה ברעננה.

      מינהלת ההי-טק של עיריית רעננה:

      עיריית רעננה מפעילה (בנוסף לפורום היי-טק) מינהלת עסקים כחלק מהשאיפה להקפיד על רמת שירות גבוהה למשרדים להשכרה ברעננה, המנהלת מתמקדת בהעמקת הקשר עם חברות ההיי-טק המשכירות משרדים להשכרה ברעננה, ונותנת מענה ייעודי בנושא פיתוח התשתיות, שילוט, גינון סביבתי, פיקוח עירוני ואבטחה שוטפת ואף שיווק הפארקים כמוקד משיכה למשרדים להשכרה ברעננה, ע"י ארגון כנסים ויזמות משותפות.

      משרדים פנויים להשכרה ברעננה:

      ברשותנו מאגר של משרדים להשכרה ברעננה, בשטחים מ- 300-500 מ"ר ומעלה.
      ניתן למצוא איפיון ראשוני של רשימת המשרדים להשכרה בטבלה זו.
      מידע מלא ומפורט, הכולל תיאור השטחים, תמונות ותשריטי שטח – נמצא במשרדנו.
      למידע נוסף על משרדים להשכרה ברעננה ניתן לפנות אלינו במייל או בטלפון. נשמח להתאים לך שירות המותאם לצרכים העסקיים, אסטרטגיים שלך, ולהתאימם לצרכי הנדל"ן בהווה ולעתיד.

      מוקד משיכה לחברות היי-טק:

      העיר רעננה מהווה מוקד למשיכת עשרות חברות בינלאומיות המשכירות משרדים להשכרה ברעננה,
      בין החברות ניתן למצוא גם את:
      Amdocs, SAP, Nice, Retalix, Apple, StarHome, Microsoft, DSNR,
      ואפילו – האונברסיטה הפתוחה הנמצאת בכניסה לפארק תעשיית ההיי-טק של רעננה.

      מאפייני הנדל"ן:

      איזור התעשייה המאכלס משרדים להשכרה ברעננה, מורכב ברובו המוחלט מבניינים חדשים ומודניים במיוחד המותאמים למשרדים להשכרה ברעננה בעיקר לחברות היי-טק, סטארט-אפים ותעשייה נקיה.
      חלק מהחברות השכורות משרדים להשכרה ברעננה שוכרות בניינים יעודים, בעוד ייתר החברות השוכרות משרדים להשכרה ברעננה שוכרות שטחים בממוצע של 500 מ"ר ומעלה.

      מתחם היי-טק בצומת רעננה:

      בנוסף – בסמוך לצומת רעננה משתרע איזור תעשייה נקיה המשתרע על שטח של 120 דונם, השטח כולל גם את התחנה המרכזית של העיר רעננה, וב- 2016 מתוכננת להיפתח תחנה הרכבת של רכבת ישראל . כל זאת ועוד – מהווים עוד מוקד משיכה למשרדים להשכרה ברעננה.
      בין החברות המכירות משרדים להשכרה ברעננה – באיור התעשייה- צומת רעננה, ניתן למצוא גם את: המשרדים הראשיים של אמדוקס (Amdocs), המשרדים הראשיים של מיקרוסופט (Microsoft) בישראל ועוד חברות מובילות.

      מתחמים יעודים לחברות היי-טק:

      העיר רעננה מקדמת מס' שטחים של איזורי תעשייה נקייה שתפקידם למשוך חברות היי-טק ותעשייה נקיה להשכיר משרדים להשכרה ברעננה. מצפון – פארק "קריית אתגרים", המשתרע על שטח של 900 דונם, המארח בין הייתר את החברות: HP‏, NICE, NCR, SAP, ואחרות. בנוסף – קניון רננים המארח מסעדות, חנויות שירות, מקומות בילוי ועוד המהווים מוקד משיכה כמקום לבילוי (גם) לאחר שעות העבודה.