השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #541

השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #541

פתיחה בברכת שבוע טוב
השבוע ישבנו בפגישה עם חברת start up  שגייסה לאחרונה כסף. היזם הרהר בקול רם ואמר שהוא שוקל לרכוש חברה רק מכיוון שיש לה הסכם שכירות ארוך – 5 שנים, בבניין AAA "במעגל הקורקינטים" בתל אביב, והוא מחפש משרדים ל stat up שלו.

עם כמה שזה נשמע מנותק מהמציאות זה גם מחובר אליה חיבור חזק ונדל"ן במיקומים הנכונים הפך ב 18 חודש האחרונים חשוב כמעט כמו הפטנט של החברה – מה שווה פטנט אם אין אפשרות לגייס מקצוענים שיפתחו אותו?

הביקוש למשרדים סביב תחנות רכבת סבידור והשלום לא מפסיק לעלות וההיצעים רק מתרחקים – גם בניין שאמור היה לקבל טופס אכלוס בינואר 2023 והיווה תיקווה, הודיע על דחייה של כחצי שנה במסירה בגלל אתגרים בשרשרות האספקה.

אף על פי כן נוכל להציע משרד יפיפה, במיקום המדובר, בשטח של כ 300 מ"ר לכניסה מיידית נוף לים בקומה גבוהה גבוהה.

 

Listen to the interesting Avison Young podcast Hotels battle back

 

נשמח לפידבק ולשמוע את דעתכם על המגזין הדיגיטלי שלנו. הארות והערות.

נדל"ן מסחרי בישראל

חברת הכשרת הישוב בישראל בע"מ ושותפים, מכרו קרקע בהרצליה הידועה בשם "פאת הים" תמורת 211.5 מיליון ₪ (לדיווח החברה).

 

מניבים קרן הריט החדשה בע"מ השלימה רכישת קרקע לבניית מבנה משרדים ומסחר בשטח של 15,100 מ"ר בפרדס חנה תמורת 16.85 מיליון ₪ (לדיווח החברה).

 

איי.אי.אס החזקות בע"מ תקים  Data center לתאגיד זר בפארק תעשיות פלמחים לפעילות של אמריקה הצפונית, אירופה, אסיה ועוד ( לדיווח החברה ).

בוליגו קפיטל בע"מ רוכשת 5 מבני תעשייה ולוגיסטיקה בשטח של כ 25,000 מ"ר בשיקאגו אילינוי ארה"ב תמורת 32.3 מיליון $ (לדיווח החברה).

 

נתנאל גרופ בע"מ השלימה עסקה לרכישת 1.1 דונם במנהטן ניו יורק תמורת 25 מיליון $ ( לדיווח החברה ).

נדל"ן בכותרות

שלמה ביטוח מכרה מגרש באשקלון לקבוצת סמלת ב-103.5 מיליון שקל (גלובס).

 

ביג הודיעה לשוכרים בקניונים הסגורים: הנחה של 25% בדמי השכירות החודש בשל המצב (גלובס).

 

למכירה מחברת כרטיסי אשראי: בניין משרדים בגבעתיים (גלובס).

 

 

Optibus ו־Fundbox  מגיעות ללנדמרק של מליסרון ואפי נכסים (כלכליסט).

(Space As A Service) SAAS
בשיתוף עם חברה גלובאלית בעלת עשרות לקוחות בחו"ל וניסיון מוכח בישראל, ביכולתנו להציע פתרון ייחודי ופורץ דרך לסביבת העבודה שלך, חלל עבודה ייעודי, בכל גודל, מותאם לצרכים שלך, ממותג ומשקף את זהות החברה שלך.

יתרונות המודל: הסכם אחד, ברור ופשוט – עיצוב תפור בהתאמה לדרישותיך – ביצוע הפרויקט ומסירה מהירה מהממוצע (מוכנים לכל אתגר) – כל הוצאות ההקמה והתפעול השוטף מגולמות במחיר – המחיר מפורט ושקוף – חשבונית רבעונית אחת עם מחיר קבוע שלא משתנה לאורך כל תקופת החוזה – כל המטלות העתידיות לתפעול הנכס ומגוון שירותים מותאמים כלולים – איש קשר אחד – כל הסיכונים על הספק (חתימת ההסכם מול הספק ולא מול בעל הנכס).

נשמח לתאם פגישה, להציג את הקונספט הייחודי ולבחון התאמתו עבורך.

פרשת השבוע – מרכז הבנייה הישראלי
מוזמנים לקרוא את "פרשת השבוע ", הניוזלטר השבועי של ערן רולס, יו" ר מרכז הבנייה הישראלי. בניוזלטר מגוון רחב של תכנים הכולל :

טורי דעה ומאמרים אישיים במגוון נושאים אקטואליים ● חדשות והזמנות לאירועים, ימי עיון, כנסים וועידות של מרכז הבנייה הישראלי ● מאמרים בנושאי עיצוב ואדריכלות ● משרות לבכירים/בכירות בענף הנדל "ן והבנייה ● קורסים במכללת מרכז הבנייה הישראלי – המכללה המובילה בענף הבנייה ובאולטימה בית הספר לעיצוב ● פירגונים והמלצות ● ואפילו מתכונים לשבת  … (לעיון במגזין הדיגיטלי של ערן ).

 

מטרת מזכר זה והנתונים/מידע המתפרסם הינה להביא לידיעתך מידע חדשותי.
האמור אינו מהווה חוות דעת או יעוץ מקצועי. מומלץ להשתמש במידע רק לאחר התייעצות עם גורם מתאים במשרדנו.

שתף את הפרסום