השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #481

השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #481

השבוע דוד ממשרדנו סיים תהליך של מספר חודשים שבסופו סייענו לחברת גלגינועים (קורקינטים חשמלים) לשכור שטח תפעולי בתל אביב.

תחילת הסיפור בכלל עם החברה המתחרה שאחרי מספר שבועות של הסתובבות עם דוד החליטה ש" המתווך מיותר" (אגב, לכל המתעניין, ולמיטב ידיעתנו, עדיין לא מצאה "נכס מתאים" – בהצלחה). מציאת המיקום הינו רק נדבך אחד והוא החלק הקל בתהליך, דוד מכיר את האזור כמו את כף ידו, הוא חי, אוכל ונושם את חולון ודרום תל אביב. הוא מסתובב בשטח, מכיר את הנכסים, בעליהם ומנהלי הנכסים. האתגר האמיתי ולדעתנו היתרון האמיתי בשימוש במקצועני  Avison Young – Propertech  הוא באריזת העסקה והבאתה לידי גמר. לכל עסקה מאפיינים משלה ולכל נכס אתגרים משלו, בעסקה שנחתמה השבוע, כמו הרבה עסקאות בתל אביב כיום, האתגר הוא אורך ההתחייבות, בעל הנכס רצה התחייבות קצרה (חלומות תוכנית מתאר ת "א 5,000) והלקוח התחייבות ארוכה. כמו כן הנכס ישן יחסית וההשקעה, בספרינקלרים, כדוגמא, משמעותית. לבסוף הצלחנו בזכות הניסיון העשיר בנדל "ן עסקי ובהברקה נדל"נית לגשר על הפערים ומשולש הזהב: בעל נכס  – Avison Young –  לקוח " פתחו שמפניה ".

אגב הנכס – מגרש בתל אביב בשטח של כשני דונם ועליו מבנה לוגיסטי.

 

Avison Young זה לא רק משרדים, אחסנה ולוגיסטיקה – זה בעיקר יצירת תנאים מנצחים לאנשים, לעסקים, לקהילה לשגשג. כחברה ששמה את האנשים במרכז, אנחנו בעמדה מצוינת לספק את הערכים האלו!

 

נדל"ן מסחרי בישראל

מת"ם – מרכז תעשיות מדע חיפה בע"מ חברת בת של חברת גב-ים לקרקעות בע"מ חתמה עם אפל על הסכם שכירות בשטח של 28 אלף מ"ר עילי וכ-620 מקומות חניה תת-קרקעיים ל-7 שנים תמורת 30 מיליון ₪ לשנה (לדיווח גב ים).

 

מבנה נדל"ן (כ.ד) בע"מ  התקשרה בהסכם עם אלקטרה השקעות (1998) בע"מ לרכישת מגרש 10 דונם במתחם האלף במערב ראשון לציון תמורת 122 מיליון ₪ (לדיווח מבנה).

מבנה נדל"ן (כ.ד) בע"מ מכרה מרכז מסחרי באזור בלגרד בסרביה תמורת 11 מיליון אירו (לדיווח החברה).

נדל"ן בכותרות

 

ברכות חמות לחברנו יריב בר דעה על מינויו לסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בגב ים.

 

 

אינטל, גוגל, מיקרוסופט ועכשיו גם אפל בעסקת ענק: כך הפכה חיפה לעמק הסיליקון הישראלי (גלובס).

 

 

 

גוגל בונה קמפוס בבית של מיקרוסופט ואמזון – אבל שוק המשרדים בקריסה (TheMarker) .

מטרת מזכר זה והנתונים/מידע המתפרסם הינה להביא לידיעתך מידע חדשותי.
האמור אינו מהווה חוות דעת או יעוץ מקצועי. מומלץ להשתמש במידע רק לאחר התייעצות עם גורם מתאים במשרדנו.

שתף את הפרסום