השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #469

השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #469

…"Are we headed for a Spring of hope, or a Winter of despair"… Charles Dickens.

ממה שאנחנו רואים וחווים ב Avison Young – Propertech  בטוח שאנחנו בתקופת שינוי. כנראה שמוקדם מידי להתנבא, חלק גדול מהעובדים, עובדים כבר חודשים מהבית וקשה להעריך את ההשפעה ארוכת הטווח והסופית של התנסות זו, אך כבר עכשיו ברור ששינוי מתרחש.

המשרד הוא עוד אפשרות. אפשר לעבוד מהבית, מחלל עבודה משותף, מבית הקפה השכונתי, מנכ"ל חברה צריך לשכנע את העובד להגיע למשרד והדגש על לשכנע. העובד מצידו רואה שמחוץ למשרד הוא נותן את אותן תפוקות ואפילו יותר, אז למה להגיע למשרד? זה לא אומר שהעובד לא יגיע, אך יש צורך לשכנע אותו וזה גוזר שינוי.

שינוי בדרישות החברות מבעלי הנכסים – הן רוצות חוזים יותר גמישים מבחינת תקופת ההתקשרות, משרדים יותר שירותים, בניינים יותר ממותגים. נקרא לזה הוטליזציה, כמו בלאס וגאס כל יום אתה רוצה לישון במלון מעולה אחר ולחוות חוויות אחרות. הרעיון ששטח משרד מסוים מתאים לכולם נהיה פתאום מיושן. החברות מצפות לפתרונות ספציפיים. לתת לעובדים שלהן לשהות במשרד שבו הם ייהנו לעבוד ויהיו יעילים. יכול להיות שחללים צריכים להיות משותפים למספר חברות ושיתנו לעובדים 4 סביבות עבודה שונות. התנאים השתנו, החברה – הלקוח, מכתיב את התנאים ואת הדרישות כמו בכל תעשיה אחרת.

בעלי נכסים שיקראו את המפה וישכילו להבין את השינוי יצלחו את התקופה בהצלחה.

 

Big Wins Avison Young – Propertech

 

סיוע ללקוח בשכירות חנות נוחות במרכז מסחרי במרכז הארץ.

 

נדל"ן מסחרי בישראל

מניבים קרן הריט החדשה בע"מ ושותף, השלימו את רכישת "מגדל מניבים – מיטב" בכפר סבא, תמורת 291 מיליון ₪ (לדיווח החברה).

 

ישראכרט בע"מ התקשרה עם תדהר ייזום הרצליה בע"מ, כלל חברה לביטוח בע"מ, אחרים בהסכם לשכירת בנין משרדים בן כ 19 אלף מ"ר ב "מתחם ה-BBC" בבני ברק (לדיווח ישראכרט).

 

חברה של הרץ פרופרטיס' גרופ לימיטד התקשרה בהסכם מותנה למכירת  Tower  America  of  Bank תמורת 75.5 מיליון $ (לדיווח החברה).

נדל"ן בכותרות

אייטק של קרן פימי שכרה כ-3,000 מ"ר בכפר סבא (כלכליסט).

 

ישראל קנדה במו"מ לרכישת המלונות של פויו זבלודוביץ' במאות מיליוני שקלים (TheMarker).

 

בראון תפתח מלון בלימסול עם סניף (H&M (Ynet.

מטרת מזכר זה והנתונים/מידע המתפרסם הינה להביא לידיעתך מידע חדשותי.
האמור אינו מהווה חוות דעת או יעוץ מקצועי. מומלץ להשתמש במידע רק לאחר התייעצות עם גורם מתאים במשרדנו.

שתף את הפרסום