השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #467

השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #467

השבוע חוויתי תחושה של קורת רוח ושמחה גדולה בלב. לפני שנתיים ישבנו עם חני, מנהלת כספים מקסימה של חברה קטנה, כ 10 אנשים, ב lounge  המרכזי ב Wework הרצליה. היו להם שם 3 חדרים קטנים וה  lounge היה המקום היחיד בו יכולנו לשבת לשוחח.

חני סיפרה שהם גדלים ומחפשים משרד ל 70 אנשים. הקפיצה בכח אדם נשמעה לי שאפתנית ואיילת ממשרדנו, מצאה להם משרדים מתאימים ומקסימים בהרצליה. בתהליך החיפוש הכרנו את עמית המנכ "ל, אדם צנוע וכריזמטי שיחד עם חני ניהל תהליך בחירה מושכל, יעיל וקפדני, ממש תענוג – בית ספר לקבלת החלטות.

חלפו לא יותר מ 10 חודשים וחני ביקשה להגדיל את השטח שיתאים ל כ 140 אנשים והפעם ב " אזור הרכבות" של תל אביב. התהליך חזר על עצמו עם חברים נוספים מהחברה: אילון, איילת, עינת, ענבל ועוד שכל פגישה איתם, הייתה עונג צרוף ומעין שעתוק ה  DNA הארגוני שעמית מנחיל.

במעין סוג של סגירת מעגל חזרנו ל Wework מגדל ספיר ועוצבה קומת משרדים מקסימה המותאמת לצורכיהם, ממותגת בלוגו שלהם ובהתחייבות קצרה .

ואז קורונה. משרדים מושקעים ומפוארים שהכילו עשרות רבות של מקצועני היי טק ושנכנסו אליהם בפברואר עומדים מיותמים עם עובדים בודדים שפוקדים אותם.

סגר. קפסולות. עבודה מרחוק – כל זה לא יעצור את עמית, חני והחברים. השבוע קראנו שהחברה גייסה השקעה לפי שווי הגבוהה משני מיליארד דולר וזה המחיש וחידד לי שוב, אין ספק הסוד טמון באנשים מעולים וניתן לראות זאת למרחוק.  Gong!

 

Big Wins AY – Propertech

 

 

סיוע ברכישת משרדים באזור התעשיה בראשון לציון.

 

 

Big Wins Avison Young

 

 

LOS ANGELES Office Closes a $5.8 Million Dollar Industrial Transaction in Oxnard, California

 

נדל"ן מסחרי בישראל

פז חברת נפט בע"מ במו"מ לרכישת רשת הסופרמרקטים "סופר יודה" (לדיווח פז).

 

דניה סיבוס בע"מ חברת בת של אפריקה ישראל להשקעות בע"מ תקים את ב.ס.ר ראשונים, מגדל משרדים בשטח 27,000 מ"ר וחניון תת קרקעי בשטח 24,000 מ"ר בראשון לציון תמורת 167 מיליון ₪ (לדיווח לפידות קפיטל).

 

דניה סיבוס בע"מ חברת בת של אפריקה ישראל להשקעות בע"מ תקים את  Tech AFI בניין משרדים בשטח 36,000 מ"ר וחניון תת קרקעי בבוקרשט רומניה תמורת 41 מיליון ₪ (לדיווח לפידות קפיטל).

נדל"ן בכותרות

אינטל שכרה 4 קומות בעזריאלי המשולש בת"א ( כלכליסט).

 

בחמישייה הראשונה: גיוס ענק לסטארט-אפ הישראלי גונג – ושווי של 2.2 מיליארד דולר (TheMarker).

 

מותג הריהוט הפולני VOX מתכנן לפתוח בישראל כ־10 סניפים עד סוף 2021 (כלכליסט).

מטרת מזכר זה והנתונים/מידע המתפרסם הינה להביא לידיעתך מידע חדשותי.
האמור אינו מהווה חוות דעת או יעוץ מקצועי. מומלץ להשתמש במידע רק לאחר התייעצות עם גורם מתאים במשרדנו.

שתף את הפרסום