השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #439

השבוע שהיה – נדל"ן מסחרי בשורה #439

מרחיבים את הידע – מעבר ממצב נכס במעטפת למצב גמר ב 2,000 ₪ למ"ר
אגדה של מספרי סיפורים. מניסיוננו ומדיונים רבים בנושא עם אדריכלים, מעצבי פנים ומנהלי פרויקטים – לא אפשרי. אם רוצים לשבת במשרדים ברמה מינימלית של גמר ולכלול את כל מרכיבי ההשקעה הנדרשים, יש לקחת בחשבון מינימום של 2,700 עד 3,000 ₪ למ"ר ברוטו.

להרחבת המיידע רצוי להתייעץ עם גורם מקצועי במשרדנו.

סיפורי הצלחה שלנו
לקוח שלנו, ביקש לרכוש שטח של כ 1,000 מ"ר בשרון לצורך פעילות עסקית של אשתו. טל ממשרדנו מצא בניין של כ 3,400 מ"ר למכירה, הלקוח "התמתח" ורכש את הבניין כולו. כיום הבניין מלא עם "רשימת המתנה" של לקוחות פוטנציאליים.

 

לקוחה שלנו, חברה בינלאומית שהכפילה את פעילותה בישראל, בקשה לשכור שטח משרדים של כ 2,000 מ"ר בבקעת אונו. מצאנו לה שטח מצוין, הכולל מרפסת נאה, כ 10 מ"ר בקו אווירי ממשרדיה הנוכחיים. בחרנו בעלי מקצוע מעולים להפיכת המעטפת למשרדים גמורים והם נמסרו כחודשיים לפני המועד שנקבע. המחיר 45 ₪ / מ"ר / לחודש למעטפת. שיתוף הפעולה בין בעלי הבניין, החברה, האדריכלית, מנהל הפרויקט וחברת הביצוע ראוי לציון מיוחד! הצוות מנצח!!

 

 

 

נדל"ן מסחרי בישראל

ביג מרכזי קניות בע"מ התקשרה בהסכם עם חברה לנכסים ובנין בע"מ לרכישת מלוא הונה של ישפרו חברה ישראלית להשכרת מבנים בע"מ תמורת 855 מיליון ₪ ( לדיווח החברה).

 

אפריקה ישראל מגורים בע"מ רוכשת זכויות מגרש במסגרת הליך פירוק שיתוף במתחם סומייל צפון בשווי 425 מיליון ₪ ( לדיווח החברה).

 

מישורים השקעות נדל"ן בע"מ השלימה עסקה למכירת חניון מסחרי בדאון טאון של העיר מיאמי ארה"ב תמורת 30 מיליון $ ( לדיווח החברה).

 

חברת בת של לידר החזקות והשקעות בע"מ מכרה נכס מקרקעין בעיירה פזאנה, בחצי האי איסטריה בקרואטיה תמורת 8 מיליון אירו ( לדיווח החברה).

 

נדל"ן בכותרות

פרוק שיתוף במקרקעין מאת עו"ד שמואל ברטלר (המאמר מצורף בתחילת המייל).

 

המלונאות הפכה לטרנד הלוהט של ענף הנדל"ן (גלובס ).

 

העתיד של קריית עתידים: יוצאת מהקמפוס, רוצה להיות עיר (גלובס ).

מטרת מזכר זה והנתונים/מידע המתפרסם הינה להביא לידיעתך מידע חדשותי.
האמור אינו מהווה חוות דעת או יעוץ מקצועי. מומלץ להשתמש במידע רק לאחר התייעצות עם גורם מתאים במשרדנו.

שתף את הפרסום