אביסון יאנג מאחדת כוחות עם פרופרטק נכסים להקמת סניף ישראלי רשמי

אביסון יאנג מאחדת כוחות עם פרופרטק נכסים להקמת סניף ישראלי רשמי

אביסון יאנג מאחדת כוחות עם פרופרטק נכסים להקמת סניף ישראלי רשמי

 

נוכחות גלובלית מורחבת מאיצה ומגבירה את יכולות מתן הפתרונות בתחום הנדל"ן המסחרי עבור חברות ומשקיעים כאחד באופן חוצה גבולות 

 

טורונטו, קנדה – מארק רוז, מנכ"ל ויו"ר אביסון יאנג העולמית, גאה להכריז על שיתוף פעולה אסטרטגי וצירוף פרופרטק נכסים הישראלית לאביסון יאנג העולמית תחת השם אביסון יאנג – פרופרטק.  שיתוף פעולה זה וכניסת פרופרטק נכסים למשפחת אביסון יאנג העולמית מאפשר את הרחבת טביעת הרגל העולמית והמומחיות הבין לאומית של אביסון יאנג, יחד עם יכולות ייעוץ וייצוג לקוחות ובעלי נכסים. השותפות היא התוצאה הברורה והטבעית של מערכת יחסים חזקה בין שתי החברות המבוססת על היסטוריית עבודה משותפת של שנים רבות בצפון אמריקה, אירופה וישראל.

"באופן מסורתי, ראינו מצד משקיעים, לקוחות ויזמי נדל"ן ישראליים השקעות אדירות בארה"ב ובמערב אירופה " אמר רוז. "הפיכת מערכת יחסים ארוכת שנים זו לרשמית עם הצוות המקצועי והמנוסה של פרופרטק נכסים הייתה צעד טבעי וברור. בתקופה חסרת תקדים זו, הסניף הישראלי יותר ממוכן ובעל יכולות לטפל בצרכים המגוונים של לקוחותינו, תוך מתן שירותים, פתרונות אכלוס והשקעות בין לאומיות כולל בישראל."

בנוסף לחשיבותו של המשקיע הישראלי בשוק ההשקעות והנדל"ן המסחרי העולמי, ישראל עצמה היא מרכז של חברות הייטק, אופרציות של מחקר ופיתוח וסטארטאפים רבים. פרופרטק נכסים מביאה ניסיון עשיר בעבודה עם קהילות הטכנולוגיה במשך למעלה מעשרים שנה ותשמש גשר בין ישראל למרכזי חדשנות ופיתוח אחרים ברחבי העולם.

"על אף שישראל היא מדינה יחסית קטנה עם כמעט תשעה מיליון תושבים, היא כוללת מגזר היי-טק חזק השני רק לעמק הסיליקון בארה"ב. יש כמעט 6,000 סטארט-אפים פעילים שהוקמו בישראל והמספר הגדול ביותר של חברות הרשומות בנאסד"ק מחוץ לצפון אמריקה", אומר גיא עמוסי, מנכ"ל משותף באביסון יאנג – פרופרטק. "דרך השותפות שלנו עם אביסון יאנג, אנו מציעים ללקוחות בינלאומיים הזדמנות ייחודית ליהנות מהידע העמוק, התובנות, מערכות היחסים, הניסיון וההזדמנויות היצירתיות בישראל ומחוצה לה – לחברות ולמשקיעים כאחד המחפשים להקים, להעביר או להרחיב את פעילותם וטביעת רגלם."

פרופרטק נכסים מספקת שירותי תיווך נכסים, השקעות, ייעוץ ונדל"ן בין לאומי משנת 1998. החברה והצוות המנהל שלה מייצרים מערכת חדשות ועדכונים (ניוזלטר) ומאגרי מידע מתקדמים ומקוונים לסיוע והערכת הזדמנויות אפשריות, בצורה מתאימה ביותר לשיתוף פעולה מלא ומענה מדויק לצרכים מגוונים של לקוחות שונים.

"את המוניטין שלנו בנינו סביב לקוחות מפתח אשר מתיישרים בקנה אחד ובאופן מדויק עם המקצועיות, האיכות והסטנדרטים הגבוהים של אביסון יאנג", אומר אבי גימפל, מנכ"ל משותף באביסון יאנג – פרופרטק. "אנו מצפים להמשיך ולשתף פעולה, כיום תחת אותה מטריה, עם עמיתינו באביסון יאנג ברחבי העולם בכדי לספק פתרונות נדל"ן ללקוחות בינלאומיים ומקומיים."

"השותפות של אביסון יאנג-פרופרטק מספקת שירותי נדל"ן מהשורה הראשונה ופתרונות ייעוץ, לטובת לקוחות ברחבי העולם, ופותחת נגישות נוספת לאקוסיסטם המסחרי המגוון בישראל", הוסיפו אבי וגיא המנכ"לים משותפים באביסון יאנג-פרופרטק.

אביסון יאנג מונה יותר מ -5,000 אנשי נדל"ן בלמעלה ממאה משרדים ב – 15 מדינות, העובדים בשיתוף פעולה בכדי לספק פתרונות ותוצאות ללקוחות בכל מקום. למידע נוסף על אביסון יאנג-פרופרטק והצוות, אנא בקרו באתר:  http://www.avisonyoung.co.il/

אביסון יאנג היא חברת שירותי הנדל"ן המסחרי הצומחת ביותר בעולם. אביסון יאנג, שהוקמה בטורונטו, קנדה, היא חברה שיתופית, עולמית, בבעלות פרטית ומופעלת על ידי מנהליה. החברה הוקמה בשנת 1978, עם מורשת של למעלה מ 200 שנות פעילות באירופה, והיא מונה אלפי אנשי נדל"ן בלמעלה ממאה משרדים ברחבי העולם. מומחי הפירמה מספקים שירותי השקעה, תיווך, ייעוץ, ניהול ומימון בעלי ערך מוסף מרכזי ללקוחות בתחומי המשרדים, הקמעונאות, התעשייה והמלונאות.

אביסון יאנג היא הזוכה בשנת 2020 במעמד מועדון הפלטינום המנוהל הטוב ביותר בקנדה, לאחר ששמרה על המעמד המנוהל הטוב ביותר במשך תשע שנים ברציפות

.

 

www.avisonyoung.com  

מטרת מזכר זה והנתונים/מידע המתפרסם הינה להביא לידיעתך מידע חדשותי.
האמור אינו מהווה חוות דעת או יעוץ מקצועי. מומלץ להשתמש במידע רק לאחר התייעצות עם גורם מתאים במשרדנו.

שתף את הפרסום